Blanket innovations reach new high (low?)

blanket_lI am of two minds about this twosome blanket. On the one hand, this is just the Love Toilet in blanket format. Or the Lady Gaga of home decor — ridiculous, impractical, moderately entertaining.

On the other hand, ugh, cuddling is the best, and if you’re going to have a hooded blanket with friendship hands on it, you may as well be safe and do it with a buddy, like swimming in a lake.

PopWatchers, bring on your best, er, blanket statements.

Comments (23 total) Add your comment
Page: 1 2
  • welshgirl

    wtf? this is hideous.

    • Phnam Ngyuen

      in the my past country we had think simlar to this fabric peice. it was made of material and had two pieces to protect shrubry and other thinks around place we live. why any one want to be so close but cannot come closer? silly i idea, i thing.

  • Pants

    I’m down with anything that allows a reference to the Love Toilet!!! But yeah, that thing seems pretty ridiculous. Why does one need a hood on a blanket anyway?

  • Sadie

    follow the link, and click on the pic to make it bigger. That male “model” is a fugly ginger…

    • lishi

      OMG! hes Fugly with a capital F! and by making the pic bigger i noticed the awful print two “friendship hands” gross!

    • Serena Dubs

      It’s Kim Cjlisters (with glasses) and Reese Witherspoon!

  • AuntieMM

    This is like the blanket for the Pushme-Pullyou (sp?) from Doctor Doolittle…….uggggggggggg.

  • CanCan

    LMAO!!! it is pretty hideous. it would be good for fooling around in the movies or in a parking lot!! :P

  • joules

    Whenever I watch William Shatner’s Raw Nerve (his new talk show), I think of the Love Toilet, because that’s how hehas his chairs set up to interview his guests. LOL!

  • lsn

    it’s freakin’ $350!!!! I was going to buy it as a gag gift…

  • Bjorn Nacky

    No, it’s 350 Iceland kronur which is like $2.40 U.S. dollars, so it’ll be totally worth it as a gag gift. I just placed an order for five of them. Shipping sucks though, it was over $1700 bucks. Still though, totally worth it for the WTF factor.

    • Anna Dagbjart

      Where are you getting your exchange rate from? That’s a really good exchange rate!

    • crispy

      No, don’t pay for shipping. You can pick these up at Bjork’s next concert.

  • Stephanie T.

    Yes. Lets make blankets look more phalical, shall we? :-P

    • Snarf

      that’s the only way to get aHEAD in life, ain’t it?

  • Annikim

    Forget the blanket, I want the BeardCap and the Sealpelt!

  • Shasta

    When I first saw the pic, I thought it was supposed to look like a big piece of bacon. That would’ve been awesome.

  • AmyH

    LOL! I think it’s hilarious they want 350 bucks for that!! :-D

  • Ellipsian

    I officially <3 the Love Toilet.

    Not digging the blanket, though. It looks like something that one–er, TWO–might flush down the Love Toilet.

  • howbigspill

    We had something similar to this when I was a kid back in the 60′s. We called it a blanket.

  • thatgirlwithablog

    Wow, I’m glad that you specified that those are “friendship hands”. At first, it totally looked like a weird hotdog. That thing is effin’ hideous, byt hysterical.

Page: 1 2
Add your comment
The rules: Keep it clean, and stay on the subject - or we may delete your comment. If you see inappropriate language, e-mail us. An asterisk (*) indicates a required field.

When you click on the "Post Comment" button above to submit your comments, you are indicating your acceptance of and are agreeing to the Terms of Service. You can also read our Privacy Policy.

Latest Videos

Advertisement

TV Recaps

Powered by WordPress.com VIP